TV-shop och purple-man

Häj!

Imorse i min halvslummer när jag intog min morgonmåltid stod teven på och TV-shop (eller tvins eller vad sjutten det heter numera) började gå, och jag i min förlamning orkade inte bry mig.... Så jag kollade på det... Reklamen som höll på i ca en evighet handlade om en "steam-mopp-grej". Verkade som en ganska bra grej, tar bort bakterier, städar mattor, bla bla bla bla bla... MEN!! Det slår mig sen när misären nästan är över, att det har vart TVÅ MÄN under hela reklamen som använt moppen! Den ena var "programledaren" som agerade dammsugarförsäljare typ och visade en "hemmafru" hur FANASTISK DEN UNDERBARA SKAPELSEN ÄRRR!1etttvå tre ^___^ Den andra var en som var make till en av alla damer som prövade på moppen när de var uta bland folk, och han var typ "VAAA!! Den här kan jag ju städa med, TROTS ATT JAG ÄR EN MAN!?!?! =O=O=O", och hans fru kommenterar att han var jätteduktig och förtjänar en applåd... (Och hon var inte ens ironisk... O.o) De övriga typ tugofem personer som testade moppen, var kvinnor.... Eller rättare sagt hemmafruar. Okej att den var från USA, de är ju annan kultur och sånt shit, men vart liiiite läskigt iaf....

Men nu till roligare grejer. Jag råkade kolla på charlieissocoollike's tubeyoubevideo "purpleman" ... 
 LINKLINKLINK!! ---> http://www.youtube.com/user/charlieissocoollike#p/u/27/EAkEjhufIkY 
... OCH, fick den briljanta idén att man borde samla ihop folk å måla sig helt i "sin färg". =D har just nu fått med mig ivar (lila), herman (svart) och mig själv (gul). =D=D=D=D och när vi väl köpt färg och vädret är lite sommrigare och varmare så ska vi ut å leka galna människor =D får se hur länge den här idén verkar vara en bra idé, men jag gillart! ^^

BYE på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0